Lite utlovade bilder.




Första riktiga snökontakten.


Det här var ju rätt kul.


Här får du pappa!


Ute och övningsgår (numera går jag ju hur bra som helst. Det här var ju ett tag sen. Morsan är ju lite sen på att lägga ut bilder).


Se så bra det går!


Inte så lätt att få två barn att se bra ut samtidigt på en bild. =P Tur att de är söta ändå!


Det finns mycket att titta på under julen.


Myser med moster.




Haha, jag ser nog vem det är som är tomte!


Somnar i morfars famn i väntan på hemfärd efter julfirandet i Vilhelmina.


Mamman badkille!


Haha!


Sötnos!


Krama mig!


Jag kan göra så många roliga saker med tungan mamma.


Titta vad jag kan pappa!






Kommentarer
Postat av: Camilla Ålstig

Det var roligt jag läser faktiskt din med :)

2010-01-15 @ 21:47:01
Postat av: anna

Men du, vilket litet charmtroll ni verkar ha! :) Ha ha, ptja, jag verkar ha lite konkurrens om min frank w.. typiskt ;p

2010-01-18 @ 21:01:37
URL: http://anst86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0