Yes!

Även i natt sov lilleman hela natten = väldigt skönt! Han somnade dessutom redan halv åtta, så jag hoppas att det ska kunna förbli så, att han somnar lite tidigare på kvällen. Känns bra gör det i alla fall. Det mesta rullar på riktigt bra tycker jag. Han är en riktig liten mönsterbebis! *haha*

Var och tränade Kibox på friskis igår och det känns idag kan jag säga. Mest träningsvärk hittills! Men riktigt kul var det. Jag gillar att boxas. I en och en halv timme höll passet på. Lite längre än vad jag hade trott, men så länge det är roligt så!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske en promenad in till stan och leta efter en mössa till Elias. Får se. Det har ju hotats med regn idag, även om det inte regnar just nu. Ska ju ändå shoppa lite till helgen i Umeå så!

Nu vaknar visst lilleman.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi ses på lördag! Kram

2009-05-06 @ 12:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0