Vilken skitnatt!

Detta beror dock inte på lilleman, som sov hela natten igenom (skrek till vid sex, men somnade efter att tutten stoppades in) och åt välling först klockan sju. Nä detta beror på att jag sovit uruselt och vaknat en gång VARJE timme sedan klockan två och då somnade jag inte förrän nån efter elva, vaknade nån minut efter tolv och sov då till två. Sedan vaknade jag alltså ett par minuter efter varje heltimme hela natten igenom och jag har ingen aning om vad det beror på. Apjobbigt är det verkligen! Drömmer väldigt mycket och varje gång jag vaknat så tror jag att jag sovit länge, vilket jag alltså inte har. Den senaste tiden har jag sovit dåligt från och till och det är så jobbigt. Det leder till att jag går omkring och är halvtrött  och orkeslös hela dagarna. Då blir inget vettigt gjort alls och det gillar jag inte. Ja ja, det är väl bara att försöka härda ut eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0