Vilhelmina.

Ja här är vi nu, jag och lilleman. Kom igår vid tjugo över ett och stannade till i Lövåsen där mormor och morfar höll till och städade stugan. Där var vi hela dagen fram till sex ungefär och Elias hann bland annat träffa gammelfarmor. Resan gick bra och lilleman sov hela vägen hit, trött som han var när vi åkte. Skönt att det år bra att resa med honom. Än så länge i alla fall. =P
Ska nog gå bra att vara här i veckan, kanske lite långtråkigt men det brukar det ju kunna vara i Övik också. Får hälsa på mormor mycket. Sen kommer ju "lillebror" hem på fredag också, så jag hoppas att vi hinner ses nått.
Det känns dock otroligt drygt att vara "utkörd" från sitt eget hem.. Det är trots allt lite påfrestande att vara inneboende hos någon, oavsett vem, eftersom man då är gäst i deras hem och får anpassa sig därefter såklart. Jag är van att få göra som jag vill och bestämma över mig själv. Men det är ju bara att gilla läget och det är ju under en bergränsad tid. Men längtar efter huset som en tok, det gör jag!

För lillemans del verkar det inte spela någon större roll var han håller hus. Han sover bra oavsett var han håller hus och det är väldigt skönt. Mellan 11-12 timmar varje natt blir det mellan måltiderna och ibland sover han ju en stund till efter morgonvällingen. Idag har han dessutom sovit bra på dagtid. Först mellan 9.30-10.45 och sedan under hela vår promenad som vi tog och som varade i en timme och tjugo minuter. Regnet hotade under hela turen men vi slapp som tur bli blöta. Nu sover han sista passet för dagen (lite senare än normalt) och lär nog vakna lagom till middagsdax klockan fem.

Det var allt för nu.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0