Update!

Jaha ja, så var det fredag igen. Inser att det var länge sedan jag la upp några bilder.. Har tagit lite nya, men inte orkat lägga in dom i datorn än. Så det kommer, men troligast först efter helgen.

Tränade idag på förmiddagen och körde en del kondition. Tycker att det går så oväntat bra för mig på löpbandet. Klarar av att jogga/springa mer och fortare än vad jag hade trott, så det är riktigt kul! Tycker just nu att det är fantastiskt roligt att träna och det är en härlig känsla. Har funderingar på att kanske åka på tjejmilen i år. Man behöver ju inte springa hela sträckan. =P Skulle vara kul om tre till ville följa med, så att vi kan vara ett lag. Vi får väl se hur det blir, om det finns några att övertala. *haha*

Med lilleman är det bra. Han äter bra, sover bra och är en riktig gla' skit för det mesta! Kunde inte ha det så mycket bättre faktiskt. Har insett att jag inte kommer att kunna sluta med att dra vagnen när han ska sova på dagarna riktigt än, men det kommer. Huvudsaken är han snällt somnar i alla fall. Och denna vecka har han ju vid två tillfällen sovit omkring två timmar i ett pass och det är ju väldigt bra. Imorgon blir han ju hela sex månader, mammas stora kille. Vart tar tiden vägen egentligen? Han var ju nyss en liten pytte bebis. Underbar är han!
Imorgon blir det babysim för familjen Brorsson/Svensson och det ska bli riktigt, riktigt roligt. Kul att kunna gå hela familjen. Ska bli spännande att se vad lilleman kommer att tycka om det. Tror att det ska gå bra. Han kommer nog att bli ett riktigt vattendjur så småningsom och jag vill verkligen att han ska tycka att det är kul att bada och leka i vatten. Han ska inte bli en fegis som morsan sin. Återkommer sen och berättar hur det gått.

Drar ju till Umeå imorgon också och det ska bli såå kul! Skönt att få göra nått på egen hand, utan männen i mitt liv. Kommer ju att sakna dom, men vi ses ju på söndag igen. Kanske till och med på Lisas födelsedagsfika. Vi får väl se. =)

Ikväll får vi klara oss utan bästa pappan, som har kundevent med jobbet. Men det ska gå bra. Vi ska mysa tillsammans, ta ett bad (och göra "läxan" inför imorgon) och sen tänkte jag nog kolla in hockeyn. Blir en myskväll för Elias och mig!

Nu ger jag mig för idag.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att ni kom :) Tänkte bara säga att jag och min kusin ska springa Tjejmilen! Sofie Landén ska oxå springa..

2009-05-10 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0