Trött, så trött, så trött..

Lilleman är också trött, men vägrar sova just nu. Gjorde nyss ett försök att få honom att somna brevid mig i sängen, men icke. Det ville han inte vara med på. Nu ger jag upp och fixar till gröt mellis till honom och hoppas på att han somnar ett tag efter det.
Sen så blir jag helt galen av att de borrar i lägenheten bredvid vår, på toaletten som ligger väg-i-vägg med vår och som gör att det låter som att det är här inne de borrar. Låter så högt att det känns som att det vibrerar i huvudet eller nått. LIlleman däremot han bryr sig inte ett dugg. Tycker dock att det är helt sjukt att man ska behöva betala hyra för att bo här medan arbete som detta pågår. Det är ju snudd på omöjligt att vara inomhus då de borrar som värst. Som tur var håller de inte på så länge åt gången, men det är ju lagom kul när de börjar halv åtta på morgonen. Speciellt när jag sovit så dåligt. GRRRR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0