Sämre..

natt inatt. Lilleman sov lite oroligt och gnydde till ett par gånger då jag fick kliva upp och stoppa in tutten. Redan klockan fem fick jag ge honom mat, sedan sov han vidare till sju, då jag lyfte över honom till vår säng. Där sov vi vidare till 20 minuter i åtta, då vi blev väckta av att de borrar i badrummet i lägenheten brevid (där badrumsrenoveringen startat) och det känns nästan som att de var hos oss de borrade.. Lilleman hade säkert kunnat sova vidare lite till, men det blev ju tji med det. Surt för mig också som hade väldigt svårt att somna igår. När lilleman ville ha välling klockan fem hade jag sovit i kanske tre timmar totalt. Hade svårt att somna igår natt också, därför klev jag upp tidigare än jag brukar igår morse, men inte hjälpte det. Kände mig trött när jag gick och la mig, men det var hopplöst att somna.. *suck*

Får se vad det blir av den här dagen då. Just nu skiner solen, så kanske en promenad senare idag.
Nu frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0