Hm..

Elias sov hela natten även i natt. Om nu bara jag kunde låta bli att vakna runt fem ändå, så skulle jag vara ännu gladare. Men skönt att han verkar ha kommit underfund med hur det går till att sova. =) Han kan gny och gnälla lite, men vaknar inte. Fick visserligen stoppa in tutten vid fem imorse, men då hade han ju sovit sedan halv åtta, dvs hela natten. Välling ville han inte ha förrän strax innan åtta. Tror att han sov fram till någon gång efter sju. Låg sedan vaken och roade sig själv en stund.

Idag har vi inte gjort så myclet. Ingen promenad har det blivit. Ska iväg och träna vid fem, så jag kände inte att jag orkade. Dessutom så spöregnar det just nu (härligt!). Hr börjat lära mig lite om grunderna i Photoshop och det verkar kul, så det ska bli roligt att komma igång med. Så kan jag fixa till alla bilder jag tar och göra de lite roligare.

Nu ska jag fixa lite mat.
Oj, vad det regnar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp! Ni verkar ha det rätt så bra ändå. Söt är han oxå :) men när får jag se en bild på huset? ;) kram

2009-05-06 @ 17:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0