Bäst!

Han börjar bli riktigt bra på att vända sig nu lillemna, från rygg till mage. Han gör det rätt ofta numera. Alltsom oftast åt sitt vänstra håll, men han kan vända sig åt höger också. Han är så duktig mammas lilla älskling! Igår när han vänt sig gjorde han dessutom försök att ta sig framåt. Lyfte upp rumpan och så men kom ju ingenstans. Höll på rätt länge ändå utan att bli arg. Fick det på film, så det ska väl läggas upp så småningom.
Natten har för min del varit bättre, så idag känner jag mig inte lika trött som igår. Skönt. Mindre skönt var det ju att vi blev väckta av det eviga borrandet 07.44 imorse. Hade ju varit intressant att se hur länge Elias hade tänkt sova. I typ 45 minuter höll de på. Det är verkligen inget kul sätt att bli väckt på och att de borrar den tiden på dygnet är det som är värst. Annars är det rätt lugnt. Och som sagt, det viktigaste är att Elias inte bryr sig nämnvärt mycket om det hela. Han kan både äta och sova genom oväsendet. Ja, förutom på morgonen då. =P

Idag ska vi i vart fall ta oss ut en sväng med barnvagnen så att lilleman får sig lite frisk luft. Igår var jag alldeles för trött för att orka gå ut. Sen blir del väl träning i vanlig ordning klockan fem. Ser verkligen fram emot. Det är så kul att träna!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Söt blogg!

2009-05-14 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0