Hemma igen.

Jaha, så var vi då tillbaka från vårt lilla äventyr Elias och jag. Och vi har haft det väldigt bra. Fikat i massor, ätit god mat och haft trevligt sällskap. Så vi klagar inte!
Sen så har Elias fått börja med lite smakportioner och det första som ståd på menyn var mild havregröt och oj vad han tyckte att det var gott! Han åt med en väldans aptit och spottade inte ut gröten en enda gång eller gjorde någon ogillande grimas. Han är för söt lillgrabben min! Så nu fortsätter vi med lite grötsmakande varje dag resten av den här veckan, så får vi se vad vi ska hitta på att ge lilleman härnäst.
Gick rätt bra för honom att sova borta också. Köpte en resesäng innan vi åkte och i den har han sovit bra. Även om han som vanligt sovit mestadelen av natten med mig. Det fick dessutom gå en massa timmar mellan måltiderna de flesta nätterna och det tackar jag för. =) Sen har det tyvärr inte hållit i sig lika bra och natten mellan måndag-tisdag och tisdag till idag så har han velat äta väldigt ofta = en tröööött mamma.. Igår kväll var han dessutom lite extra kinkig vid sänggåendet och så vaknade han rätt snabbt igen. Men jag har ju mina teorier om vad det kan bero på.. Mitt humör lär ju smitta av sig, tyvärr..
Men annars tycker jag nog att han är gladare än vanligt på dagtid och skrattar mycket och det värmer mammahjärtat så klart. Han är verkligen det finaste jag har!

Idag skiner solen och det får bli en långpromenad för oss i eftermiddag. Men först ska det ätas lite gröt och så ska jag lägga in lite nya bilder här i bloggen.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0