Helgen som varit.

Så var ännu en helg till ända. Har säkert sagt det förut, men ibland känns det verkligen som att veckan mest berstår av fredagar och måndagar.
Helgen har väl varit lite upp och ner. Med lilleman har det gått bra. Han har sovit bra hela helgen, förutom natten till idag. I lördag somnade han till exempel redan tjugo över sex på kvällen. Men det berodde ju mest på att han inte ville sova under dagen. Fick förresten lite tid för mig själv under lördagen, så att jag hann med att städa lite här hemma (och det behövdes verkligen). Johannes tog nämligen med sig lillfisen till farmor och farfar en stund. Skulle bland annat kolla upp bilen (som förövrigt inte vill fungera som den ska ändå..). Det var väldigt skönt att få vara själv en stund hemma. Även om tiden gick åt till städning, så var det faktiskt kul att få göra det.
Igår fick farmor och farfar återigen träffa vår lilla älskling, när de var barnvakt under några timmar så att jag och J. fick åka iväg till Bjästa och åka lite slalom. Kul var det och helt underbart väder! Har inte stått på ett par slalomskidor sedan jag ramlade och höll på att pajja knäet i Åre för precis ett år sedan. Lite ringrostig kände jag mig, men det gick bättre och bättre. Hoppas nu att vi kanske kan få komma iväg en liten sväng till fjällen under påsk (blinkar till mormor!) och åka lite mer innan säsongen är slut för den här gången.
Jo, vi skrev ju på tillägget till huskontraktet i fredags, så nu är affären definitivt i hamn och vi kan faktiskt kalla oss för husägare, även om vi inte har flyttat in än. =)

Helgen i övrigt var väl som sagt lite upp och ner, men det ska väl lösa sig så småningom..

Ska försöka ta lite bilder under dagen och lägga upp sen ikväll (efter att vi varit till Ullis och fikat lite, då hon fyller år idag!). Så på återskrivande!

PuSs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0