Gnällspik

Ja det måste jag nog säga att lillfisen är just nu. Värst är det ju när han är trött, så klart. Men du ska inte tro att han vill sova för det. Å nej, inte utan att bråka först i alla fall. Men det är bara att bita ihop. Det går ju över. Lite besvärligt att han just nu bara är nöjd med att roa sig själv i korta stunder innan det krävs förändring. Men det är ju inte så lätt att vara liten alla gånger och däremellan är han ju mammas solstråle!
Natten blev rätt dryg då han vaknade med ungefär 1 ½ timmes mellanrum hela natten och då var det bara att erbjuda bröstet. Så på det viset går det ju bra. Det finns ju något som hjälper. Jag ser verkligen fram emot att han ska sluta med nattmål och förhoppningsvis sova hela nätter. Nån enstaka gång i alla fall. Då skulle mamman bli glad, det är ett som är säkert. ;-)

Vi fick besök av Benny och Ullis i måndagskväll och det är alltid lika skoj. Synd bara att Elias var lite trött och inte på sitt bästa humör, men nästa gång kanske. =)
Och snart ska vi börja träna. Jag längtar!

Nu väntar en grymt försenad lunch. Fick ju för ovanlighetens skull två telefonsamtal under för-och eftermiddagen. Och eftersom jag inte är bortskämd med det, så pratar jag hellre än jag äter. =P
Men nu är jag hungrig!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ullis

inte gjorde det nått att han var lite grining. Fick jag öva på trösta honom och hålla honom road. :) Sen va han ju så söt då jag försökte få honom å sova...: me like! :)

2009-03-11 @ 15:19:46
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Ullis

Kul!! he he, då kommer jag å nattar han fler gånger!

2009-03-11 @ 15:49:10
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0