En så där natt.

Lilleman har sovit hyffsat bra i natt. Färre matningar än igår natt, så det tackar vi för. Kvällen var också rätt bra. Hoppas på upprepning ikväll och att natten kanske blir ännu lite bättre. Vi får se.

Solen skiner idag också. Blir nog en prommis idag med. Kanske in till stan och kika lite. Ut ska vi i alla fall.

Känns tyvärr som att jag håller på att bli lite sjuk. Har haft lite ont i halsen sedan i förrgår kväll och så känner jag mig lite hängig.. Hoppas att det inte blir nått av det. Sen så verkar lillfisen lite extra snorig och tät i näsan. Kanske blev lite smittade av kusin. Det gör mig påmind om att jag behöver köpa en febertermometer till lilleman. I fall han skulle få feber, så kan det vara bra att veta.

Annars mår jag väl sådär. Inte lika illa som igår, men ändå inte bra. Det kommer att ta lite tid att komma igen..


Till sist ska jag bjuda på några bilder från gårdagens promenad. Håll till godo.




Visst ser det väl skönt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0