Lite bilder.


Lite trött..


Nu är jag glad!


Kolla vilken cool grej jag fått av mormor och morfar!


Elias och morfar surfar.


Nää, den där sidan ville inte jag kolla på ju.


Men morfar, så här har jag aldrig blivit tvättad i rumpan förut..


Nu kan jag äta på mina tår (varför man nu skulle vilja det..?).


Haha, jag kom att tänka på en rolig historia som jag hörde av morfar..


..och den är så rolig att jag nästan kissar på mig!


Elias badar badkar i nya lägenheten.


Pappa fick också vara med. Det var roligt!


Vilka fina badpojkar!

Kommentarer
Postat av: Ullis

åh Camilla, du kan ju göra en bok me elias, jag skrattar så mycket till dina texter till bilderna, dem är klockrena!!

Gillade den där "Haha, jag kom att tänka på en rolig historia som jag hörde av morfar....och den är så rolig att jag nästan kissar på mig!"

2009-06-06 @ 17:12:24
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Linda

Va fin han är lillkillen. Hoppas ni har det bra i den tillfälliga lägenheten. Kram

2009-06-06 @ 22:35:02
URL: http://varunderbaravarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0