2/6 - En uppdatering!

Jaha, så sitter jag åter i Övik och numera i den ersättningslägenhet som har fixats åt familjen Svensson/Brorsson. Känns skönt att slippa bo i ett renoveringskaos, men samtidigt besvärligt att inte få vara hemma. Hade ju varit skönt att få vara hemma med tanke på allt som har hänt, men det är bara att gilla läget. Och husflytten närmar sig ju för var dag som går. Längtar som en tok verkligen! Ska bli så kul att få välja tapeter, köpa möbler och fixa till det så att det blir vårt hus på alla sätt och vis. Underbart!
Hur är det med mig då? Jo tack, riktigt bra faktiskt. Förutom det här med lyftande/bärandet bara. Kroppen läker på bra, så det verkar som att jag har bra läk-kött. Det är ju bara en vecka sedan operationen och jag fungerar nästan helst som förut och det är verkligen skönt. Sover bra och känner mig hyffsat pigg. Har börjat ta extra järn nu som läkaren ville, eftersom jag förlorade så mycket blod, så var ju blodvärdet fortfarande lågt när jag lämnade sjukhuset. Men nu ska det upp igen! 
Med lillplutten är det också bra. Det är tur att det fungerar så bra för honom att sova på olika ställen och i sin resesäng. Nu bor han på tredje nya stället på lite drygt en vecka. Först hos mormor/morfar i en vecka, sen hos farmor/farfar i två nätter och nu här i lägenheten på Valla. Men han sover lika bra för det! Imorse somnade han om två gånger och hela familjen fick på så vis sovmorgon till kvart över tio! Vet inte när det hände senast. Men skönt var det. =) Annars är han en riktig gla'skit för det mesta och helt klart den bästa ungen på hela jorden! 

Det har varit dåligt med bilduppdatering på sistone (av förklarliga skäl), men jag ska försöka få till lite nya bilder under de närmaste dagarna, så håll ut ni nyfikna!

Det var allt för nu.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0