Semesterbilder! (del 2)


  
Föräldrarna på bild. (den ena väldigt motvilligt) =P


Inifrån Teknikens Hus.


Stora barn vill också leka ibland.


Den här fontänen har varit med på bild hos Svenssons förut.


Elias ville testa Car Surfing, fast sittandes på bakluckasn istället..


Nu släpper jag!


Inte vara rädd mamma, morfar står ju bakom mig (och bilen står ju faktiskt stilla).


Men blä på dig..

Elias softar i bilen på hemvägen.


Coola killen i kusinens keps.


Ser jag farlig ut nu..


Åsså en bild från i onsdags. Ville bara visa er hur otroligt bra jag är på att att stå själv numera (synd bara att morsan ska vara en så usel fotograf ibland!). ;-)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Härliga bilder, och åå va lik han är dig på bilden där han säger blä på dig. inte för att du brukar räcka ut tungan men...

2009-07-24 @ 15:31:55
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Lisa O

Snygg du var i håret! Lycka till med flyttandet..

2009-07-25 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0