Härligt!

Nu sitter jag i vårt nya hus och skriver mitt första blogginlägg. Så härligt det är att äntligen ha fått flytta in! Just nu sitter jag i ett kaos av grejer, eftersom ingenting är på sin rätta plats ännu. Men det kommer. Ikväll har jag börjat måla i sovrummet och det kommer att bli mer av den varan de närmaste dagarna. =) Sedan ska det möbleras och piffas. Jag trivs redan hur bra som helst och det känns verkligen som att vi gjort en bra affär. Det kommer att bli så mysigt att bo här hela familjen Svensson/Brorsson. Mer uppdateringar och bilder kommer framöver.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är lite avis, men min dag kommer nog :0)

2009-07-31 @ 23:38:10
URL: http://fiviva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0