Mycket bättre!

Natten som var blev såååå mycket bättre än den förra. Igår kväll somnade älsklingen 19.10 och vi behövde inte ens gå in och stoppa tillbaka nappen fram till första nattmålet 23.30. Härligt! Det gav mamma och pappa lite tid att diskutera viktiga saker. Sedan blev nästa mål 03.00 och sen blev det inte mer förrän 06.30 imorse. Och mamman lyckades SOVA hela tiden däremellan. Det var fantastiskt skönt. Så med det så hoppas jag att ordningen är återställd. Men det är väl att hoppas på för mycket. Vi har ju trots allt med en liten bebis att göra. =) Världens finaste!
Nu känner jag verkligen att det börjar hända saker med lillfisen. Han börjar bli mer och mer intresserad av saker och gör allt för att få tag på dem, även om det inte lyckas så bra alla gånger än. Han har dessutom börjat att upptäcka sina fötter. Första gången jag tror att han på allvar såg dem var vid badet i fredags. Ska bli spännande att se hur lång tid det tar innan tårna åker in i munnen på honom. =)
 Han börjar också mer nu att tycka om att bli busad med och då är inte skrattet långt borta. Han tycker om att bli studsad, när man skakar magen eller rumpan på honom (svårt att förklara hur det går till).
Och nu när han sitter i mitt knä samtidigt som jag skriver på tangentbordet så ser jag hur han förljer mina fingrar med ögonen och försöker att sträcka händerna mot det. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0