Trött..

Känner mig sjukt trött och energilös idag.. Och detsamma verkar gälla Elias. Han har sovit mest hela dagen så här långt. Är han vaken så gnäller han mest. Igår kväll var lite jobbig också. J. åkte och tränade vid kvart i sju och ungefär samtidigt satte lilleman igång att skrika. Och den här gången på ett sätt som han inte gjort förr. Nu märktes det att det var något som var fel. Han hade definitivt ont någonstans. Och det hjälpte inte att lägga honom till bröstet, vilket brukar hjälpa. Han var dessutom hur trött som helst, men somna, det gick inte. Gav honom en alvedon och lyckades få honom att somna efter 20 minuters skrik. Fick då sitta med honom i famnen i ungefär 50 minuter, då jag inte orkade längre. Så då fick det bli vagnen. Och där sov han fram till kvart i fem på natten då han åt igen. Gnydde till några ggr under natten, då jag trodde att han skulle vakna, men somnade om igen. Så därför blev min natt rätt upphackad, varav tröttheten idag. Är så less på att inte få sova. Det tär att aldrig få en hel natts sammanhängande sömn, helt utan avbrott. Det är nog vad jag önskar mig mest just nu. Och en massage för mina trötta axlar och min trötta rygg..

JagvillsovaJagvillsovaJagvill sova..
(och ha tillbaka min glada son)

Kommentarer
Postat av: Ullis

usch då, hoppas han blir piggare snart!!

Ni får gärna lämna honom här en natt :P he he...

2009-04-15 @ 14:45:34
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Göran och Mimmi

De var inte bra med feber, men det går väl över. Vilka fina nya bilder det finns utlagt, särskilt den där han suger på tummen ! Klipper/skriver ut några av bilderna och sänder per post till farmor Ingegerd i Borås, som fyller 83 år i morgon (17/4)

2009-04-16 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0