Trött son..

verkar jag ha idag. Han sover just nu sedan drygt två timmar tillbaka. Och bara ett tag innan han somnade så sov han sin obligatoriska halvtimme. Denna lyckades ju så klart inträffa just innan elva, så att vi missade babysången idag med. Typiskt.. Men vill sonen sova, så får sonen det. Dock ovanligt med så mycket sömn på en gång.
Natten gick rätt bra också (förutom att jag hade problem att somna). Han somnade strax efter sju. Åt 23, 02 och sedan 06. Jag hann inte med att somna innan målet klockan två, så det blev inte värst mycket sömn i natt. Men hoppas att det leder till att jag somnar lättare ikväll. Få tillbaka dygnet rätt.

Nu kommer så bilder från idag, istället för som utlovat igår.








Och till sist ett sött litet öra. =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fint du/ni har fått till bloggen! Roligt att se filmklipp också. Vilket litet matvrak:)

2009-04-02 @ 19:43:48
Postat av: Petra

Vilket litet charmtroll ni har!! Och fint namn, har jag inte hört förut.

kram/Petra

2009-04-02 @ 20:24:26
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Linda

Bloggen är jättefin! Och Elias är sötast! Alice saknar och längtar efter Johannes!! Ses snart. Kramar

2009-04-03 @ 08:28:41
Postat av: Linda

Fin blogg!

Alice saknar och längtar efter Johannes, ses snart. Kramar

2009-04-03 @ 08:31:12
Postat av: Alice

979999********''''''''''---------------------------------------------

2009-04-03 @ 08:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0