Jo..

Det finns faktiskt något som Elias inte tycker om och det upptäckte jag ordentligt igår. Hade anat det sedan innan, men nu vet jag. Det som han inte gillar är banan! Skulle prova att ge honom mosad banan till mellis igår och visserligen så spottade han inte ut det, först i alla fall. Nä han åt, men gjorde flera fula grimaser satidigt. Och efter att jag fått honom att ändå äta några skedar så sa han till sist ifrån och spottade ut det. Men annars så äter han fortfarande allt annat som jag stoppar in i munnen på honom. Fast inget är ju så gott som gröt! =D

Men, jag glömde att skriva detta när jag la ut de senaste filmerna. Den där han äter, så är det inte gröt han får utan lax och potatis. Ville bara visa vilken aptit på mat älsklingen har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0