Jaha ja.

Då var den här dagen nästan slut. Har inte hänt så mycket idag. Kan ju börja att berätta om natten. Vi la Elias vid åtta. Gav en flaska välling och han höll precis på att somna när jag upptäckte en illaluktande doft från sovrummet. Jodå, mycket riktigt, lilleman hade bajjat. Så det var bara att byta blöja. Men efter det så somnade han ändå rätt snabbt. Vi fick gå in några ggr och stoppa in nappen, men sen så blev det tvärtyst just innan nio. Sedan sov han fram till kvart i fyra innan han ville ha påfyllning. Innan det så gnydde han till nån gång och jag var säker på att han skulle vakna, men det gjorde han således inte utan somnade bara om. Skönt! Sedan somnade han om och sov till halv sju ungefär. Fick honom att somna om brevid mig i sängen och vi sov vidare till kvart i åtta då han fick välling. Vi drog oss till halv nio då lilleman inte ville ligga kvar i sängen.
Vi hade ju tänkt att gå på babysång idag, men missade den (som vanligt!) eftersom Elias sov just då. Efter mellis klockan två så började jag göra oss klara för att gå på prommis i det fina vädret. Precis när jag bytt blöja och skulle till att börja påklädningen för utgång, vad gör älsklingen då? Jo bajjar så klart! Så det var bara till att byta igen. Passade på att fixa en grej på datorn medan lilleman vädrade rumpan en liten stund och då passar han givetvis på att kissa också. Det skvätte både hit och dit. Han är för go' lillgrabben!
En drygt två timmar lång promenad blev det där vi avslutade med att möta upp bästa pappan och traskade sen hemåt. Efter det har det inte hänt så mycket. Vi har busat lite här hemma och just nu är pappan och tränar. Imorgon är det min tur igen och det ska bli kul! Lilleman somnade strax efter åtta, innan han tagit sista vällingklunken, så det var bara att stoppa in nappen och smyga därifrån. Så nu sussar han så gott i sin säng och jag passar på att skriva ett litet inlägg.

Nu ska jag nog kolla lite på dumburken och klura på vad vi ska hitta på imorgon!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du matat han med då han bajjar hela tiden ;)

Ja det ska bli skönt träna imorn!!

2009-04-23 @ 22:17:50
Postat av: Ullis

Vad har du matat han med då han bajjar hela tiden ;)

Ja det ska bli skönt träna imorn!!

2009-04-23 @ 22:18:32
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Ullis

Vad har du matat han med då han bajjar hela tiden ;)

Ja det ska bli skönt träna imorn!!

2009-04-23 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0