Inget..

Har just inget att förtälja egentligen. Inte hänt så mycket av värde idag. Vi hade ett möte med banken klockan elva och efter det så åt vi lunch på Matkompaniet. Lilleman blev så störd av att bli plockad in och ut ur bilen att han inte fick sig en ordentlig tupplur förrän strax efter tre. Men då sova han i två timmar utav bara farten. Åt senast klockan sex och sover sedan halv åtta ungefär. Så vi får se när han kommer att vakna för nästa mål.

Sitter och känner mig lite i valet och kvalet.. Vet inte hur jag ska göra.. Hade tänkt åka till syster, men de skulle åka skidor i Solberg imorgon. Roligt för dem, men synd för mig. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vill ju inte att lördagen ska bli lika händselös som veckans dagar ibland kan bli. Ja ja, vi får se..

Catch you on the flipside.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0