Hm..

Idag är en sån där dag då inget känns riktigt bra. Är totalt energilös och skulle helst bara sova.. Men det går ju inte lilleman med på. Iofs så sover han nu, men ändå. Har inte lyckats få i mig nån lunch heller. Åt precis lite frukt, men annars känner jag ingen aptit alls just nu.. Ska ändå försöka att ta mig en liten promenad in till stan efter att lilleman ätit sin mellis. Får se hur det går med det.
Många tankar som snurrar inne i huvudet för tillfället och vissa är tyngre än andra och på så sätt svårare att hantera och bli av med..


Med lilla älsklingen är det i alla fall bra och han sov hela natten utan att äta även denna natt. Somnade vid halv nio och sov ostört fram till kvart över fyra. Åt sitt morgonmål  klockan sju och sov sedan till strax efter åtta. Underbart. Till lunch idag fick han en sexmånaders burk med mat, spagetti och köttfärssås och hela den åt han upp i ett nafs. Han är ett riktigt matvrak min son.

Ska fota lite idag. Skulle göra det tidigare idag men upptäckte att batteriet var slut i BÅDA kamerorna. Men nu är bästa kameran nyladdad iaf. Så bilder kommer sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0