Härligt med solsken!

För det blir man glad av. Idag har jag och Elias varit på babymassage igen. Vi tog vagnen dit som vanligt så att Elias skulle få sova en stund och det känns nästan elakt att sedan tvingas väcka någon som sover så gott. Men det gick bra ändå. Lilleman var på bra humör och klart "pratsammast" av dem alla!
Nu på eftermiddagen har vi tagit ännu en promenad och nu fick vi trevligt sällskap av Ullis. Kände att lilleman behövde få sova lite och så behövde jag handla lite mat till minsta älskllingen. Sen så är ju lite motion aldrig fel och definitivt inte när man får sällskap. I morgon verkar det som att vi ska börja träna också och det ser jag grymt mycket fram emot! =D
Sen har jag och lilleman lite mer planer för veckan. På onsdag ska vi få träffa en massa mammor och deras bebisar hemma hos U. och K. i Billsta och det ska bli väldans trevligt! Bjöd in mig själv och det är jag riktigt stolt över. Att jag börjat våga ta för mig lite mer och vara den som föreslår grejer. Det är ju så man får säker och ting att hända!
På torsdag är det så dags för babysång igen och det var ett tag sedan vi var dit, så det blir kul. Sen får vi se vad vi ska hitta på på fredag. Om nånkanske vill vara med oss då. =P

Usch, skulle verkligen behöva klippa mig. Får se när det finns tid till det..

Ska se till att fixa lite nya bilder snart också!
Men nu ska det ätas middag!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0