Återigen ett bakslag.

Jag har insett att jag ska sluta skriva att saker och ting ändras till de bättre, för då ändras de genast tillbaka till det sämre. Det är bara att inse det. Jag känner mig så uppgiven just nu. Det känns som att ingenting blir bättre. Jag försöker nya saker hela tiden, ständigt i hopp om att det ska bli bättre. Men nej. Och nu ger jag snart upp. Jag har definitivt gett upp tanken på att få sova en hel natt. Nu tänker jag istället på hur många gånger jag kan tänkas behöva vakna..
Jag har också gett upp tanken på att få Elias att sova på dagarna utan att behöva dra vagnen över tröskeln. Har liksom gjort det sen i julas, så det har ju blivit en vana för honom. Så vad gör man då?
Okej, jag VET att allting kommer att ändras eftersom, men det ger mig ingen tröst just nu.

Det var allt jag hade att säga.


Förutom ett stort grattis till min lilla älskling på namnsdagen idag. Mamma älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du gumman, det är inte alltid lätt att vara småbarnsmamma. Ge gullpojken en stor kram på namnsdagen. Vi hörs! Kramar

2009-04-17 @ 12:59:24
Postat av: Mamma

Glömde ju att tala om att du har fått sälja fem halsband och ett par örhängen. Inte så illa eller hur? Kram

2009-04-17 @ 15:42:57
Postat av: Linda

Hej vännen. du ska veta att jag tänker på dig och förstår att det är jobbigt! Det är inte lätt att ha småbarn. Kram

2009-04-17 @ 15:47:39
Postat av: Linda

Grattiskram till Elias!

2009-04-17 @ 15:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0