Hos BM

Har precis kommit hem från ett nytt besök hos barnmorskan. Det sista..? Nja, skulle tro att jag kommer att få gå på säkert ett till möte med henne. Så här såg allting ut i alla fall:

Vikt: + 13,5 kg (Hur gick det till egentligen?! Skulle tro att det är en hel del vätska som är boven i dramat)
Blodtryck: 120/70
Hb: 129
Blodsocker: -
Sf-mått: 36 cm (+ en cm sen sist)
Urinprov: inga avvikelser
Hjärtljud: 144
Nästa möte: 14/11

Jaha, så börjar då en ny vecka som jag ska försöka fördriva på bästa sätt. Känns bra att J. är ledig på fredag i alla fall. Då har jag i alla fall nått att se fram emot! Sen tycker jag faktiskt att bebisen kan ta och komma nu. Det är bara onödigt att gå på övertid ju. Jag kan ju känna på kvällarna att du faktiskt vill ut, så som du lever om där inne. =)
Nu ska jag i alla fall äta lite mer frukost!
Hörs!
/C.

Kommentarer
Postat av: sasa petrovic

OJ

2008-11-03 @ 09:47:43
URL: http://sasapetrovic.blogg.se/
Postat av: emmiz

Ja hörru bebis ta och kom ut nu!!!

Från det ena till de andra :-D

Ljusen har kommit ;-)

kram E

2008-11-03 @ 18:19:07
URL: http://emmiz84.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja nu e det dags för modoiten att komma ut, kan tänka mig att det e jobbigt o vänta, lyckat till med förlossningen nu på torsdag den 13 kl 4 på natten (det har ryckt i min vänstra lill tå 3 g igår så nu vet jag att det e på g!). ohhh tack för all uppdatering på bloggen, har varit väldigt roligt att följa med med infn.



Hälsningar Tobias

2008-11-07 @ 00:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0