Så här långt.

  • 7/3 - Två positiva graviditetstest. Det första väldigt, väldigt svagt varför jag gick och köpte ett till. Denna gång blev det ett starkt plus efter fem sekunder. Ingen tvekan om saken alltså!
  • 14/4 - Inskrivning på mödravårdscentralen.
  • 21/4 - Kompletterande blodprov efter misstanke om gulsot.
  • 5/5 - Läkarbesök. Fick höra skruttens hjärtljud för första gången. Mysigt och häftigt.
  • 21/5 - Fick äntlligen provsvaret - allting ser bra ut. Snacka om lättnad.
Nu på onsdag, den fjärde juni, är det äntligen dags för ultraljud. Det ska bli så spännande. Jag hoppas verkligen att allt ska se bra ut, så att jag kan börja njuta på allvar. =)
Sen vill jag ju bara meddela att jag denna sommar faktiskt har lyckats få jobb!!!!! Helt underbart. Jag behöver inte vara en fattiglapp den här sommaren. =P Sen är det mycket troligt att jag även kommer att få fortsätta jobb (hur mycket vet jag ännu inte, men lite är bättre än inget) fram tills dess att lill*n tittar ut. Jag kommer kanske till och med att få jobba där efter mammaledigheten också. Så skönt!

Nu har jag annat att ta itu med.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0