Vår bebis!



Nu har vi äntligen fått vara på ultraljud och se vår lilla bebis! H*n verkar vara en livlig liten krabat som mår alldeles utmärkt. Nu känns det som att jag äntligen kan andas ut lite grann. Vet ju att det fortfarande finns risker, men nu ska jag i alla fall försöka att bara njuta av att vänta barn! =) Det var verkligen helt magist att få se bebisen röra sig där inne. Nästan svårt att förstå. Har inte känns några rörelser än, men det kan bero på att min moderkaka ligger i framvägg, så bebisen behöver bli lite starkare för att det ska kännas något. Men om kanske en vecka eller så trodde barnmorskan att jag skulle kunna känna nått. Det här är bara helt fantastiskt roligt!

Blev dessutom framflyttat några dagar, så just nu är jag i vecka 18 (17+4) och beräknat BF blev sjunde november istället för den tionde. Inte helt fel. Det var ungefär som jag hade på känn, att jag var liiiite längre gånget än enligt sista mensens första dag. =)

Just nu sitter jag och väntar på att de ska höra av sig från mitt sommarjobb, så att jag kan få schema för sommaren. Det är ju först då som jag kan börja planera lite. Är så glad att jag fått jobb!

Livet känns allt bra underbart just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0